Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią w tle

Dzisiaj chciałabym zaprosić Was do artykułu, w którym razem z Partnerem, marką MEBLIK, przybliżymy Wam produkty tej firmy. Nie bez znaczenia jest tu jednak fakt, iż MEBLIK jest polskim producentem, który tworzy meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią. Sama zdecydowałam się na wybór tej marki w pokojach Chłopaków i osobiście zweryfikowałam informacje, o których tutaj przeczytacie.

Artykuł u mnie nie mógłby się jednak pojawić bez tła prawniczego. Dlatego dzięki marce MEBLIK, możesz się dzisiaj również szczegółowo zapoznać z informacjami na temat reklamacji i gwarancji. Każdy z nas wie, że ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli towar okazałby się wadliwy. Jednocześnie konsumenci zapytani o różnice pomiędzy rękojmią i gwarancją, nie potrafią wskazać różnic.

Zacznijmy więc od MEBLIKA i rozmowy z Beatą Wróblewską, która szczegółowo odpowiedziała na moje pytania o to, DLACZEGO MEBLIK? Przyznam, że przykłady do mnie bardzo przemówiły… 🙂

Bezpieczne i certyfikowane meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią

Na rynku mamy bardzo szeroką ofertę mebli dziecięcych. Nie ukrywam, że jako mama trzech chłopaków (którzy w nieobliczalny czasami dla mnie sposób potrafią wejść na każdą szafkę czy nawet szafę :)), zwracam ogromną uwagę na bezpieczeństwo mebli. Ponadto myślę, że wielu rodziców doskonale zna filmiki z sieci o przewracających się komodach czy zapadających łóżkach piętrowych. 

Czym w kwestii bezpieczeństwa wyróżnia się Meblik?

Jako producenci mebli z 16-letnim doświadczeniem wiemy, że dla rodziców liczy się cena, wytrzymałość mebli i przede wszystkim bezpieczeństwo ich użytkowania. Dlatego od samego początku przykładamy wielką wagę do całego procesu projektowania i produkcji. Nasze meble tworzymy u nas, w Polsce, a do ich produkcji wykorzystujemy nowoczesne technologie oraz najwyższej klasy materiały ⭐⭐⭐⭐⭐. 

Stosujemy wiele zabezpieczeń, których nie widać na pierwszy rzut oka, a które bez dwóch zdań wpływają znacząco na bezpieczeństwo użytkowania mebli, szczególnie w pokoju dziecięcym. 

Względy techniczne przemawiające za bezpieczeństwem

  • Półki w regałach zamocowane są na specjalnych podpórkach z podwójnym bolcem – jest to zabezpieczenie przed niekontrolowanym wysunięciem się półki w razie pociągnięcia. Wyobraź sobie, że Twoje dziecko chce sięgnąć zabawkę, która znajduje się poza zasięgiem jego rąk. Podchodzi do regału i… wdrapuje się na niego, chcąc chwycić swoją ulubioną rzecz 😳. Wtedy właśnie do akcji wchodzą podpórki z dwoma bolcami, które skutecznie blokują półkę, żeby ta nie wysunęła się z regału! 💪
  • Do każdego dużego i ciężkiego mebla dołączamy pasek, którym przymocujesz mebel do ściany. Jest to dodatkowe zabezpieczenie przed przewróceniem. I nie bez powodu mówię „dodatkowe.” 😉 Weźmy na przykład komody. To bardzo interesujący dla najmłodszych mebel – bo przecież trzeba zajrzeć do najwyższej szuflady i sprawdzić, co tam mama schowała. 😉 Wiąże się to zazwyczaj ze staniem na palcach i podtrzymywaniem się wysuniętej, górnej szuflady. Z tego powodu, oprócz paska mocującego, wzmocniliśmy też tylną ścianę komody grubszą (i mocniejszą od standardowej płyty HDF), około 12-milimetrową płytą laminowaną, co jest sposobem na dociążenie mebla.

To jest coś, czego nie widać, a o czym pomyśleliśmy już na etapie projektowania. Najważniejsze, żeby mały użytkownik był bezpieczny, a rodzice spokojni o jego bezpieczeństwo. A to jeszcze nie wszystko! 😊 Zadbaliśmy też o to, żeby komoda nie przewróciła się przy wysuniętych wszystkich szufladach. Zapobiega temu sposób montowania dolnej szuflady. Wiem, że to brzmi bardzo technicznie i nie widać tego wszystkiego, kiedy ogląda się komodę, ale myślę, że to jest właśnie to, co nas wyróżnia – liczy się dla nas bezpieczeństwo przez duże „B”.

www.meblik.pl

Przemyślana estetyka, która również ma wpływ na bezpieczeństwo

  • Fronty malowane są farbami spełniającymi europejskie normy i wymogi bezpieczeństwa określone dla zabawek oraz utwardzane są światłem UV – to też element, który wpływa na bezpieczeństwo. Normy dla zabawek w EU są bardzo rygorystyczne – wiadomo, chodzi o najmłodszych – nie może być inaczej! Też jesteśmy tego zdania, więc wychodząc z założenia, że meble w pokoju dziecka mają z maluchem tak samo częsty kontakt, jak jego zabawki – powinny być bezpieczne również z zewnątrz.
  • A skoro już jesteśmy przy najmłodszych, to nie mogę nie wspomnieć o kolekcji Kids, w której zaokrąglaliśmy wszystkie rogi blatów i frontów 😊 …albo o ozdobnych koronach przy biurkach, które oprócz funkcji estetycznej, są też zabezpieczeniem przed spadaniem kredek. To z kolei daje pewność, że coraz bardziej samodzielny brzdąc nie będzie wdrapywał się po krześle na biurko za taką zaginioną kredką. 😉

O bezpieczeństwie mogłabym mówić bez końca… 😊

Dodatkowe frezowania w skrzyniach na zabawki, które tworzą szczeliny bezpieczeństwa, a tym samym zabezpieczają paluszki przed przytrzaśnięciem. Nie sposób nie wspomnieć także o amortyzatorach w podnoszonych do góry łóżkach i skrzyniach, które zabezpieczają przed samoczynnym opadaniem albo o systemach spowalnianego zamykania w szufladach czy przy frontach szaf i regałów. To wszystko składa się na jakość i większe bezpieczeństwo. 😊

Czy bezpieczeństwo jest elementem, który macie przed oczami jako priorytet, już od etapu projektowania? Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią

Bezpieczeństwo i jakość, to elementy, na które kładziemy nacisk już w momencie pojawienia się pomysłu na dany mebel czy kolekcję. Zanim produkt pojawi się na rynku, jest analizowany pod kontem konstrukcyjnym, jakościowym i wizualnym. 

Jakie badania/testy przechodzą meble?

Co roku przechodzimy kontrolę jakości procesu produkcyjnego, a co 3-5 lat przechodzimy odnowienie certyfikatów. Wiąże się to m.in. z ponownym testem konstrukcji wyrobów.

Technologia 3D

W wielu kolekcjach na frontach znajdziemy grawery. Ale to chyba nie tylko zabieg estetyczny, prawda?

Zgadza się! 😊 Trójwymiarowe grawery mają uzupełniać i ozdabiać wnętrze, ale nie tylko… 

Na pewno wiesz, że dzieci poznają świat wszystkimi zmysłami. Jednym z nich jest dotyk. Wodzenie paluszkami np. po zagłębieniach na frontach wspomaga rozwój psychoruchowy, a ciekawe wzornictwo oraz kolorowe aplikacje pomagają rozwijać kreatywność i ułatwiają poznawanie kolorów i kształtów. Nawet taki, wydawałoby się, szczegół, jak wygląd frontu mebli, może być świetnym wsparciem rozwoju pociechy 🧠😊!

Bo w każdej chwili maluch, nawet z ciekawości, będzie mógł podejść do frontu jak do ulubionej zabawki i dotknąć wygrawerowanych kształtów. Takim prostym sposobem może rozpocząć się przygoda, jaką jest poznawanie najbliższego otoczenia, a ta technologia w połączeniu z kolorowymi farbami wodnymi i nadrukiem zapewnia niepowtarzalne efekty 3D. 😊

www.meblik.pl

Dostawa i montaż

Powiem szczerze, że to jeden z moich ulubionych elementów realizacji z Meblikiem. 🙂 Panowie weszli z kartonami i wyszli również z kartonami, ale pustymi. W obliczu przeprowadzki i dziesiątek kartonów do rozpakowania, taka kompleksowa dostawa była dla nas wybawieniem. 

Czy każdy klient może liczyć na taką usługę?

Super! Miło mi to słyszeć! 😊 Dobrej jakości meble mają cechy, które można rozpoznać na pierwszy rzut oka. Jedną z nich jest odpowiednia masa. Nasze meble są ciężkie, dlatego zawsze zapewniamy transport z wniesieniem. Jeśli ktoś, tak jak Ty, szanuje swój czas i emocje, to zapewniamy montaż. 

Kiedy Klient, który decyduje się na montaż, dostaje coś więcej niż tylko skręcone meble i więcej czasu na swoje przyjemności. Nasi montażyści wniosą paczki z meblami, przed wejściem do pokoju zmienią obuwie, ustawią wszystkie meble zgodnie z projektem, a po skończonej pracy wyniosą puste kartony pozostawiając po sobie pokój gotowy do mieszkania.

Klient podczas składania zamówienia może też zaznaczyć opcję zawieszania półek, szafek czy zegarów. A to też jeszcze nie wszystko. Decydując się na usługę montażu, Klient „w pakiecie” dostaje przedłużoną do 7 lat gwarancję.

Odpowiadając krótko na Twoje pytanie: Tak, na taką usługę może liczyć każdy Klient, który zdecyduje się na wykonanie montażu przez naszą ekipę! 🙂

Czy uzależniona jest ona od wielkości zamówienia, miejsca dostawy?

Dostawa, to usługa obligatoryjna. Wszystkie meble produkowane są pod konkretne zamówienia i prosto z fabryki trafiają do domu Klienta. Koszt dostawy uzależniony jest jedynie od wagi zamówienia, a nie od miejsca zamieszkania (trochę inaczej wygląda to w przypadku zamówień realizowanych poza granicami Polski, ale teraz skupmy się na kraju 😊).

Krótko mówiąc: niezależnie od miejsca zamieszkania i wielkości zamówienia, Klient będzie miał możliwość skorzystania z usługi dostawy i montażu.😊

Panele na ścianie: www.meblik.pl

MEBLIK = 7 lat gwarancji

7 lat to trochę ryzykowne w przypadku małych Dzieci – nie ukrywajmy, każdy element, którego używają nosi ich ślady. 🙂 A jednak zdecydowali się Państwo na przedłużenie tego wymaganego prawem okresu. Dlaczego?

Jesteśmy pewni jakości naszych mebli, dlatego nie boimy się tego okresu. 😊 Warunek jest jeden: meble muszą być zmontowane przez naszych doświadczonych montażystów – wtedy mamy pewność, że wszystko jest tak, jak powinno być. 😊 Chcemy, żeby nasze meble służyły Klientom jak najdłużej i ta przedłużona gwarancja jest niejako zapewnieniem, że tak właśnie będzie.

Projekt za free

Proszę opowiedzieć trochę więcej o procesie projektowania. Ja mam tę łatwość, że mając również wykształcenie artystyczne i całkiem niezłą wyobraźnię, z dość dużą łatwością przestawiam w mojej głowie szafy, zmieniam tapety etc. Ale sama bardzo chętnie skorzystałam z opcji, by Państwa projektantka przeniosła moje myśli na papier. Było to świetne rozwiązanie dla Chłopaków, którzy brali czynny udział w wybieraniu elementów do pokoju i byli tym procesem zachwyceni. Jakie opcje do wyboru ma Klient?  

Jest wiele dróg, które doprowadzą do zaprojektowanego, wyjątkowego wnętrza. Jedna z nich, to właśnie Projekt za Free. To darmowa usługa projektowania, którą oferujemy każdemu zainteresowanemu Klientowi.😊

Odpowiadając na najczęstsze pytania: usługa projektowania jest całkowicie bezpłatna i nie zobowiązuje do zakupu. 😉 Stworzyliśmy ją po to, żeby wyjść naprzeciw wszystkim, którzy chcą w swoim domu stworzyć pokoje marzeń. 

Klient ma do wyboru 2 opcje projektu: 

  1. Szybki projekt, który nasi doświadczeni projektanci przygotują już w 24h – w tym przypadku Klient dostanie wersję 2D, czyli grafiki każdej zaaranżowanej ściany i rzut „z góry”.
  2. Pełną wersję projektu – nasz projektant przygotuje projekt w wersji 360. W ciągu maksymalnie 5 dni roboczych Klient otrzyma link, po otwarciu którego zobaczy, jak zaprojektowany pokój prezentuje się „od środka”.

Obydwie opcje można zamówić bez wychodzenia z domu przez naszą stronę internetową albo kontaktując się bezpośrednio z wybranym salonem. 😊

Klient może też umówić się na konkretny dzień i godzinę w stacjonarnym salonie Meblik. Jednak wcześniej trzeba upewnić się, że w wybranym punkcie jest dostępny projektant. Później wystarczy tylko przyjść na spotkanie z rysunkiem, na którym będą dokładne wymiary pomieszczenia.

Najlepsza relacja jakości do ceny

Ja o jakości mogę już sporo powiedzieć, bo na co dzień użytkujemy meble. Absolutnie nic bym im nie zarzuciła. Zakładam, że jakość w Państwa przypadku to jeden z priorytetów. Mimo wszystko udaje się Państwo tworzyć jakościowe produkty, zachowując rozsądne ceny. Co więcej, poza meblami sama kupiłam elementy tapicerowane – chyba nie było u nas nikogo, kto by mnie nie zapytał skąd je mam, bo ich jakość bardzo zwraca uwagę. Czy wszystkie produkty wykonujecie w swoich fabrykach, sami kontrolujecie?

Wszystkie meble oraz elementy tapicerowane, takie jak fotele, panele czy obicia łóżek i skrzyń wykonujemy w naszych fabrykach. Natomiast materace i niektóre krzesła to akcesoria, które specjalnie dla nas produkowane są w innych polskich firmach. Co roku przechodzimy kontrolę jakości procesu produkcyjnego, a co 3-5 lat przechodzimy odnowienie certyfikatów, co wiąże się z ponownymi testami konstrukcji wyrobów. Oczywiście każdego dnia dbamy o jakość w aspekcie technicznym oraz wizualnym.

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią – Meblik to polska firma z wartościami

To teraz zacznijmy od początku. 🙂 Jak to było?

Jak powstał Meblik?

Zaczęło się w 2006 r. od pasji do innowacyjnych rozwiązań w świecie mebli i stworzenia unikatowej technologii zdobienia mebli grawerem 3D. Po tym, jak założyciele firmy zostali rodzicami małych brzdąców, wyznaczyli sobie nowy cel. Chcieli nadać meblom niepowtarzalnego charakteru, który rozweseli dziecięce pokoje i sprawi, że każdy maluch poczuje się w pomieszczeniu bezpiecznie i wyjątkowo. I tak już od 16 lat każdy mebel wykonywany jest z ogromną starannością i dbałością nawet o najmniejsze szczegóły. Meble badamy pod kątem bezpieczeństwa i jakości. Odpowiadają też unijnym normom stawianym produktom dla dzieci.

Jakie były i jakie są założenia?

Naszą misją było i jest wspieranie rodziców i opiekunów, a poprzez to zapewnienie dzieciom szczęścia, bezpieczeństwa i wygody, inspiracji do rozwoju i najlepszych warunków do rozwijania ich potencjału – emocjonalnego, intelektualnego i fizycznego. Chcemy i cały czas próbujemy pomagać rodzicom i opiekunom w wypełnianiu ich roli w sposób, który da im poczucie sukcesu i satysfakcji. Staramy się to robić również poprzez poszerzanie dostępnych usług, takich jak możliwość wykonania montażu, doradztwo w zakresie aranżacji i projektowania. Mamy nadzieję, że te działania umacniają rodziców i opiekunów w ich staraniach i planach. 😊

Jakie wartości są ważne dla firmy?  

Kierujemy się wieloma wartościami, jednak wydaje mi się, że najważniejsze to współpraca, jakość i bycie pionierem. Nasze główne wartości są częścią nas samych. W pracy kierujemy się satysfakcją Klienta i jego opinią, bo to jego zadowolenie przekłada się na nasze działania. Na kreatywność w projektowaniu nowych rozwiązań, na zaangażowanie, na tworzenie najlepszych i najwyższej jakości pokojowych rozwiązań. 😊

Każdy sprzedany pokój pozwala nam się rozwijać i pomagać innym. Daje siłę i możliwości do tego, aby ulepszać nasze działania na każdej płaszczyźnie. Poszerzać ofertę, dbać o bezpieczeństwo użytkowników i jakość naszych produktów czy zapewniać coraz wyższy poziom wykonywanych projektów. Przez to dajemy naszym Klientom poczucie indywidualnej radości oraz zadowolenia. Chcemy być najlepszym wyborem na rynku.

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią – na co zwracać uwagę?

7 lat gwarancji to o 5 lat więcej, aniżeli prawo przyznaje z tytułu rękojmi. To bardzo długi czas, w którym możesz zareklamować meble, jeśli rzeczywiście pojawiłaby się jakaś wada. Zwróć uwagę na to, że tu meble powinny być zmontowane przez dedykowaną ekipę montażową. Dlaczego producent ma prawo wysuwać takie oczekiwania? To wynika z dobrowolności gwarancji i tego, że to gwarant określa zasady tego stosunku – więcej o tym przeczytasz niżej.

Nie bez znaczenia będzie więc również ingerencja w meble. Takich informacji zawsze warto szukać w warunkach gwarancji (lub pytać gwaranta). Ja chciałam zamontować dodatkowe drążki na ubrania, ale właśnie z powodu zachowania gwarancji zdecydowałam się na drążki rozporowe. Przyjrzyjmy się więc szczegółom.

www.meblik.pl

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią z prawnego punktu widzenia

Reklamacja na podstawie rękojmi i gwarancji to dwa tryby dochodzenia swoich roszczeń w przypadku ujawnienia się wady towaru.

Niewątpliwie to, co łączy te uprawnienia to fakt, że konsumenci mają prawo po nie sięgnąć, gdy okaże się, że zakupiony towar jest wadliwy. Ale od razu uprzedzam, że mówiąc o wadach, nie mam tu na myśli tego, że produkt przestał nam się podobać. O definicjach będzie niżej. Przyjrzyjmy się więc szczegółowo tym zagadnieniom, uwzględniając również plusy i minusy obu z nich.

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią – reklamacja z tytułu rękojmi

Reklamacja z tytułu rękojmi przysługuje każdemu konsumentowi z mocy prawa. Obecnie regulowana jest ona przepisami kodeksu cywilnego. Co istotne, z praktycznego punktu widzenia, odpowiedzialnym za wady produktu w tym przypadku jest sprzedawca. Konsument składa więc reklamację do sprzedającego.

Wyłączenie i ograniczenie rękojmi

Co do zasady rękojmia nie może zostać ograniczona ani wyłączona.
Taka umowa pomiędzy sprzedającym a kupującym byłaby nieważna, gdyby kupujący nie poinformował konsumenta o istniejących wadach produktu. Do wyłączenia mogłoby więc dojść w sytuacji, w której sprzedawca ujawnił wady przed kupującym, a ten zdecydował się na zakup towaru pomimo tego faktu.

Wady towaru

Reklamacja może zostać złożona, jeśli ujawniona została wada fizyczna lub prawna towaru. W tym artykule zajmiemy się tymi pierwszymi. Tu na marginesie wspomnę, że o wadach prawnych mówimy wówczas, gdy towar np. obciążony jest prawami osoby trzeciej (prawo pierwokupu), albo stanowi własność osoby trzeciej).

Z wadami fizycznymi mamy zaś do czynienia w szczególności, gdy towar:

  • nie ma właściwości, które powinien mieć;
  • nie ma właściwości, o których kupujący został zapewniony przez sprzedawcę;
  • został wydany w stanie niezupełnym;
  • nie nadaje się do użytkowania, o którym sprzedawca informował kupującego w procesie zakupu.

Żądania konsumenta z tytułu rękojmi

Kupujący ma prawo złożyć reklamację i żądać od sprzedawcy:

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy (w przypadku wad istotnych).

Co do zasady to konsument decyduje, z jakiego prawa chce skorzystać i jakie wysunie żądanie wobec sprzedawcy. Prawo przyznaje jednak możliwość zmiany rozwiązania, jeśli to proponowane przez kupującego wiązałoby się np. z nadmiernymi kosztami.

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią – terminy w rękojmi

Reklamacja z tytułu rękojmi przysługuje w okresie 2 lat od wydania produktu kupującemu. Termin ten nie może być skrócony.

Uznaje się, że przez rok od wydania rzeczy istnienie domniemanie, iż powstałe wady istniały już w momencie zakupu towaru. To dla konsumenta sytuacja, mająca na celu ułatwienie mu złożenia reklamacji. Jeśli do zauważenia wady dojdzie w terminie późniejszym, to po stronie konsumenta leży wykazanie tego, że wada istniała w momencie sprzedaży.

Jeśli sprzedawca podstępnie zataiłby wadę produktu, wówczas prawo do reklamacji z tytułu rękojmi nie wygasa po upływie dwóch lat.

Formalności i odpowiedź sprzedawcy

Pismo reklamacyjne powinno być doręczone bezpośrednio (osobiście) lub przesłane listem poleconym.

Bardzo ważna rzeczą jest to, iż konsument nie musi posiadać paragonu fiskalnego. Uzależnienie prawa do reklamacji od niego, jest błędem. W rzeczywistości wystarczy więc np. wyciąg z karty płatniczej.

Konsument musi złożyć reklamację w terminie roku od zauważenia wady.

Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia pisma reklamacyjnego. W przypadku bezskutecznego upływu tego terminu (braku odpowiedzi sprzedawcy), uznaje się, że reklamacja jest zasadna i została uznana przez sprzedawcę.

Koszty reklamacji

Koszty reklamacji obciążają sprzedawcę. Tym samym doręczenie rzeczy do sprzedającego następuje na jego koszt.

Co jednak w przypadku, w którym mowa o produktach, których demontaż leży poza możliwościami konsumenta? W takiej sytuacji kupujący musi udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu montażu. Jeśli koszty demontażu i ponownego montażu przewyższałyby koszty produktu, pokrycie różnicy leży po stronie konsumenta.

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią – gwarancja

O ile omówiona wyżej rękojmia przysługuje konsumentowi z mocy przepisów, a sprzedawca nie może się od niej uchylić, o tyle gwarancja jest uprawnieniem dobrowolnym. W tym przypadku gwarant, czyli przedsiębiorca składa dobrowolne oświadczenie woli o jakości towaru, dając najczęściej możliwość naprawy w serwisie lub wymiany na nowy produkt.

Okres gwarancji

W odróżnieniu do rękojmi, o okresie trwania gwarancji decyduje gwarant, mogąc ją dowolnie regulować. Można więc ograniczyć ją w czasie (np. 5 lat), lub udzielić dożywotnio.

Jeśli w warunkach gwarancji nie podano okresu obowiązywania, wówczas przyjmuje się, że przysługuje ona w okresie 2 lat od daty wydania towaru.

Prawa i obowiązki

Należy pamiętać, ze gwarant samodzielnie kształtuje prawa i obowiązki. Może on również ograniczyć obowiązywanie gwarancji w określonych sytuacjach. Tak może ona zostać wyłączona, jeśli konsument będzie ingerował w produkt.

Koszty gwarancji

Towar powinien zostać doręczony na koszt gwaranta. Jeśli jednak z uwagi na np. gabaryty produktu, koszty te byłyby niewspółmiernie duże, wówczas należy wziąć pod uwagę, iż kupujący ma obowiązek udostępnienia towaru gwarantowi.

Gwarant ma obowiązek naprawić lub wymienić towar w terminie określonym w gwarancji. Jeśli takiego nie określono, przyjmuje się, iż jest to 14 dni od dostarczenia mu rzeczy.

Meble dla dzieci z gwarancją i rękojmią – zależność pomiędzy tymi dwoma instytucjami

Uprawnienia wynikające z rękojmi są niezależne od tych wynikających z gwarancji. Tym samym w przypadku braku uzyskania swoich roszczeń z jednego tytułu, kupujący nadal może korzystać z drugiego uprawnienia.

Przeczytaj także: 9 tygodni dodatkowego urlopu rodzicielskiego dla taty

_____________________

Artykuł sponsorowany – powstał przy współpracy z firmą Meblik.

Mam nadzieję, że lektura tego artykułu pozwoliła Ci mieć większą świadomość Twoich praw i odważniej po nie sięgać.
Jeśli chciałabyś Twój temat omówić indywidualnie zapraszam na konsultacje: kontakt@mamaprawniczka.pl

Z pozdrowieniami,
M.

Autor: Marzena Pilarz-Herzyk, założycielka MamaPrawniczka.pl
Pamiętaj, że artykuły tu publikowane nie są wykładnią prawa i mają charakter informacyjny. Ich stan prawny jest aktualny na dzień publikacji (lub inny, jeśli zaznaczono w treści). W sprawach indywidualnych, najlepiej skorzystaj z porady prawnej, która opiera się o rzetelną i szczegółową rozmowę, analizę dokumentów etc. Sprawdź szczegóły: KONSULTACJE INDYWIDUALNE. TEST

Dodaj komentarz