Regulamin sklepu internetowego

dla umów zawieranych od 01.01.2021
Przed przystąpieniem do zakupów Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem.

§1  Postanowienia ogólne 

  1. Niniejszy sklep Internetowy jest prowadzony przez Marzena Pilarz-Herzyk, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marzena Pilarz-Herzyk mamaprawniczka.pl, NIP 9372476904 , adres e-mail: kontakt@mamaprawniczka.pl 
  2. W każdej sprawie związanej z funkcjonowaniem sklepu oraz realizacją umowy zapraszam do kontaktu mailowego pod adresem e-mail: kontakt@mamaprawniczka.pl 
  3. Za pośrednictwem sklepu możliwe jest zawarcie umowy sprzedaży, produktów oferowanych przez Sprzedawcę oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  4. Niniejszy regulamin określa zasady na jakich możliwe jest korzystanie ze sklepu oraz prawa i obowiązku Kupującego i Sprzedawcy. 
  5. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy sprzedaży produktów dostępnych w Sklepie oraz zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych. W sklepie możliwy jest zakup:
    – e-booków;
    – dostępu do webinarów na żywo i nagrań webinarów;
    – konsultacji indywidualnych online.
  6. Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
  7. Kontakt  telefoniczny i e-mailowy możliwy jest w godzinach 10:00 – 17:00, chyba, że ustalono inaczej.

§2 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Sklep internetowy – serwis funkcjonujący pod adresem internetowym http://mamaprawniczka.pl/sklep/
  2. Formularz zamówienia i rejestracji – formularz dostępny na stronie sklepu, umożliwiający  złożenie zamówienia, poprzez wybór produktu, określenie warunków umowy, wybór m.in sposobu płatności i przekazanie danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówienia.
    2) Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu Materiału w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego).
  3. Konto – usługa elektroniczna mająca na celu prowadzenie zbioru złożonych zamówień i danych Klienta, niezbędnych do realizacji usługi.
  4. Klient/ Użytkownik/ Kupujący – konsument, przedsiębiorca na prawach konsumenta, przedsiębiorca i inne osoby prawne, dokonujące zakupu produktów, oferowanych w sklepie
  5. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. Produkt – towar, który prezentowany jest w sklepie, szczegółowo opisany na karcie produktu.
  8. Materiał cyfrowy – treść cyfrowa, którą Użytkownik może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem sklepu internetowego – Materiał przybiera postać pliku elektronicznego, którego format zależny jest od zawartości Materiału.
  9. Usługa elektroniczna – usługa świadczona w sklepie internetowym za pośrednictwem środków elektronicznych przez Usługodawcę, na rzecz Użytkownika.
  10. Konsultacja prawna indywidualna/ Porada – usługa świadczona wyłącznie przy wykorzystaniu środków, służących do porozumiewania się na odległość, opłacona przelewem online. Rezultat usługi przekazywany jest wyłącznie za ich pośrednictwem.
  11. Regulamin – niniejszy regulamin,
  12. Sprzedawca/Usługodawca  – Marzena Pilarz-Herzyk, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marzena Pilarz-Herzyk MamaPrawniczka.pl, NIP 9372476904 , adres e-mail: kontakt@mamaprawniczka.pl. Usługodawca świadczy usługi – wyłącznie przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, tj. drogą elektroniczną
  13. Umowa sprzedaży – umowa zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego pomiędzy Sprzedającym a Klientem, w zakresie Produktów oferowanych przez Sklep.
  14. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych – umowa zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego pomiędzy Sprzedającym a Klientem, w zakresie Produktów elektronicznych  oferowanych przez Sklep.

§3 Rejestracja Użytkownika i prowadzenie Konta

  1. Celem utworzenia Konta należy podać adres e-mial oraz indywidualne hasło oraz wypełnić formularz rejestracji.
  2. Celem dokonania rejestracji należy wypełnić formularz rejestracji, podając niezbędne dane określone w formularzu.
  3. Z momentem przesłania formularza rejestracyjnego, pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą, zawierana jest nieodpłatna umowa o prowadzenie Konta.
  4. Użytkownik w każdej chwili może zażądać usunięcia Konta. W tym celu wystarczającym jest wysłanie żądania za pośrednictwem e-mail na adres Sprzedawcy.
  5. Zabronione jest zamieszczanie na Koncie informacji o charakterze bezprawnym, godzącym w godność osób trzecich.

§4 Wymagania techniczne

  1. W celu korzystania z Sklepu i składania zamówień wniezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
    – posiadanie komputera lub innego urządzenia z włączoną opcję obsługi plików typu „cookie” i dostępem do sieci internet,
    – posiadanie systemu operacyjnego: Windows, Linux, Mac OS lub Android
    – posiadanie przeglądarki internetowej z obsługą Java Script: Internet Explorer w najnowszej wersji, Google Chrome w najnowszej wersji, Mozilla Firefox w najnowszej wersji Safari w najnowszej wersji Opera w najnowszej wersji lub inne wersje mobilne,
    – posiadanie konta poczty elektronicznej,
    – posiadanie numeru telefonu komórkowego.

§5  Zawieranie umowy sprzedaży lub umowy o dostarczenie treści cyfrowych

  1. Zamówienia w sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienie w sklepie może zostać dokonane poprzez założenie Konta. 
  3. Możliwe jest również dokonanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza rejestracji bez tworzenia Konta.
  4. Wybrany produkt należy dodać do Koszyka.
  5. Z poziomu Koszyka możliwe jest jego edytowanie, poprzez usunięcie produktów, powrót do dodawania kolejnych produktów lub przejście do wyboru opcji płatności. 
  6. W koszyku można również dodać kod rabatowy, jeśli Użytkownik taki posiada.
  7. Po dokonaniu wyboru Produktów, należy przejść do wyboru opcji Płatności i następnie potwierdzić, poprzez wybór przycisku „Kupuję i płacę”.
  8. Warunkiem realizacji zamówienia jest potwierdzenie zaznajomienia się z Regulaminem.
  9. Z chwilą dokonanie płatności zostaje zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Klientem umowa sprzedaży lub umowa o dostarczenie treści cyfrowych.
  10. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie niezwłocznie przesłane na adres e-mai, podany w formularzu rejestracji.

§6  Formy płatności

  1. Ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedający ma prawo do prowadzenia okresowych promocji, czy akcji rabatowych, o których informacja będzie dostępna na karcie produktu.
  3. Po wybraniu Produktów, Klient powinien wybrać odpowiadającą mu formę Płatności.
  4. Dostępne Formy płatności to:
    – przelew tradycyjny;
    – szybki przelew za pośrednictwem platformy tPay;
    – płatność za pośrednictwem BLIK;
  5. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, Kupujący otrzyma instrukcję z danymi do wykonania przelewu bankowego.
  6. W przypadku wyboru szybkiego przelewu, Kupujący zostanie przekierowany na stronę zewnętrznego dostawcy, celem dokonania płatności.

 §7 Zakup Materiału cyfrowego

  1. W przypadku wyboru materiału cyfrowego, z chwilą skutecznego dokonania płatności, między Użytkownikiem a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa sprzedaży Materiału cyfrowego i dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Użytkownika Materiału, a Użytkownikowi wyświetlona zostaje strona z potwierdzeniem zakupu.
  2. Zakupiony przez Użytkownika Materiał dostępny jest do ściągnięcia bezpośrednio po potwierdzeniu/zaksięgowaniu płatności, o której mowa w §5 powyżej oraz do Użytkownika wysyłana jest automatycznie wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na ściągnięcie zakupionego Materiału.
  3. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, Użytkownik powinien dokonać płatności w terminie 48h dni od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku płatności Sprzedający ma prawo do zanulowania zamówienia.
  4. Zakupiony przez Użytkownika Materiał, opłacony przelewem tradycyjnym dostępny jest do ściągnięcia bezpośrednio po zmianie statusu zamówienia przez Usługodawcę na „zrealizowany”. Usługodawca dokonuje zmiany statusu zamówienia w terminie 2 dni roboczych po zaksięgowaniu  należności na koncie. Do Użytkownika zostanie wysłana wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na pobranie Materiału.
  5. Link do materiałów cyfrowych wygasa w terminie, określonym w potwierdzeniu zamówienia.
  6. Domniemywa się, iż Klient jest osobą fizyczną. W sytuacji, w której w formularzu zamówienia, podano dane firmy, domniemywa się, że Klient jest przedsiębiorcą i Usługa świadczona jest bezpośrednio w związku z działalnością gospodarczą lub zawodową Klienta.
  7. Po zaksięgowaniu należności na koncie Usługodawcy, Klient otrzyma fakturę VAT.

§8 Korzystanie z Materiału cyfrowego

  1. Materiał stanowi treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Do prawidłowego korzystania z Materiału wystarczające jest posiadanie przez Użytkownika standardowego systemu operacyjnego, programu Adobe Acrobat Reader lub oprogramowania, umożliwiającego korzystanie z internetu, w. Szczególności aktualna przeglądarka Google Chrome.
  3. W przypadku, gdy Użytkownik nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupiony Materiał, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod adresem kontakt@mamaprawniczka.pl 
  4. W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami § 2 Regulaminu, Sprzedawca dostarcza Użytkownikowi jedynie treść cyfrową w postaci zakupionego przez Użytkownika Materiału. Sprzedawca nie świadczy na rzecz Użytkownika jakiejkolwiek pomocy przy z korzystaniu z Materiału, a w szczególności nie udziela Użytkownikowi jakiejkolwiek pomocy prawnej w tym zakresie, chyba, że Użytkownik zdecyduje o zakupie produktu z dodatkową konsultacją prawną indywidualną.

§9 Zakup Konsultacji prawnej indywidualnej

  1. Usługodawca świadczy konsultacje przede wszystkim w następujących formach:
    – konsultacja mailowa;
    – konsultacja pisemna (opinia);
    – konsultacja telefoniczna;
    – wsparcie do konsultacji;
    – tworzenie wzorów dokumentów.
  2. Zakup konsultacji prawnej indywidualnej, możliwy jest tylko i wyłącznie po dokonaniu szczegółowych ustaleń z Usługodawcą za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@mamaprawniczka.pl
  3. Cena konsultacji widoczna jest na karcie produktu w Sklepie. Z uwagi na zakres sprawy, możliwe jest indywidualne ustalenie ceny konsultacji, za pośrednictwem poczty e-mail. 
  4. Termin realizacji usługi i przesłania treści porady, opinii lub planowanej rozmowy telefonicznej, ustalany jest również za pośrednictwem korespondencji mailowej. Ostateczna data i godzina (w przypadku konsultacji telefonicznej) zostanie potwierdzona nie później niż w terminie 48h po zaksięgowaniu płatności na koncie.
  5. Usługodawca ustala e-mailowo z Klientem konieczność przesłania dokumentów, szczegółów niezbędnych do realizacji usługi oraz termin na ich przesłanie.
  6. Celem rezerwacji umówionego terminu, konieczne jest dokonanie przedpłaty Konsultacji prawnej.
  7. Po ustaleniu niezbędnych szczegółów, Usługodawca prześle Klientowi link z możliwością dokonania zakupu konsultacji indywidualnej.
  8. Klient musi dokonać zakupu, poprzez wypełnienie formularza zamówienia i zatwierdzenie go poprzez opcję Kupuję i płacę, szczegółowo opisane w §3 i §4.
  9. Klient powinien dokonać zapłaty w 24h od potwierdzenia Konsultacji drogą e-mailową. Po upływie tego terminu rezerwacja terminu wygasa. Celem ustalenia nowego terminu realizacji Usługi, należy ponownie skontaktować się z Usługodawcą.
  10. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, Kupujący powinien przesłać potwierdzenie płatności w terminie określonym w pkt. 9.
  11. Domniemywa się, iż Klient jest osobą fizyczną. W sytuacji, w której w formularzu zamówienia, podano dane firmy, domniemywa się, że Klient jest przedsiębiorcą i Usługa świadczona jest bezpośrednio w związku z działalnością gospodarczą lub zawodową Klienta.
  12. Po zaksięgowaniu należności na koncie Usługodawcy, Klient otrzyma fakturę VAT.
  13. Oferta konsultacji indywidualnych kierowana jest do Klientów indywidualnych i odpowiada na ich osobiste zagadnienia prawne. Wycena usług dla firm dokonywana jest w ramach osobnych ustaleń.

§10 Zakres konsultacji indywidualnej

  1. Zakres przygotowanej Porady wyznaczony jest przez stan faktyczny, który został przedstawiony przez Klienta. 
  2. Klient nie może powoływać się na niekompletność, nieprzydatność treści Porady czy szkodę poniesioną w wyniku skorzystania z Usługi, jeśli nie przedstawił w sposób wyczerpujący stanu faktycznego. 
  3. W przypadku konsultacji mailowej Usługodawca odpowie na maksymalnie 5 pytań przesłanych za pośrednictwem poczty e-mail. Zakres konsultacji nie obejmuje analizy sytuacji indywidualnej i dokumentów.
  4. Konsultacja pisemna (opinia) opiera się o szczegółową analizę, w tym analizę dokumentów. Usługodawca odpowie na dodatkowe pytania Klienta, które ten prześle  w jednaj wiadomości mailowej w terminie 24h od dnia realizacji Usługi. Odpowiedzi te nie wiążą się z dodatkowym wynagrodzeniem dla Usługodawcy. Przesłanie nowych pytań, których nie obejmował stan faktyczny lub przesłanie ich po wyznaczonym, skutkuje koniecznością określenia przez Usługodawcę ponownie dodatkowej ceny Usługi.
  5. Konsultacja telefoniczna opiera się o szczegółową analizę, w tym analizę dokumentów. Konsultacja odbywa się w ustalonym wcześniej terminie (data/godzina). Kontakt telefoniczny inicjowany jest ze strony Klienta, chyba że ustalono inaczej. (W przypadku braku numeru telefonu Klienta w formularzu zakupu, nie jest możliwym kontakt ze strony Usługodawcy)
  6. W terminie 7 dni od zakończenia Konsultacji, Kupujący może zakupić dodatkowe „wsparcie po konsultacji”. W ten sposób przez kolejne 3 dni, Usługodawca odpowie na dodatkowe pytania Klienta za pośrednictwem poczty e-mail, dotyczące tego samego stanu faktycznego. Zakupienie Usługi wsparcia możliwe jest do Konsultacji pisemnej, opisanej w pkt 4 i Konsultacji telefonicznej, opisanej w pkt 5. Przesłanie nowych pytań, których nie obejmował stan faktyczny, skutkuje koniecznością określenia przez Usługodawcę ponownie dodatkowej ceny Usługi.
  7. Konsultacje prawne realizowane są wyłącznie w dni robocze.
  8. Klient oświadcza, iż jest świadomy, iż w polskim porządku prawnym brak jest wiążącej wykładni prawa (każda więc interpretacja aktu prawnego, nie ma charakteru bezwględnie obowiązującego i możliwe są odstępstwa od niej). Klient oświadcza, iż jest świadomy, iż w praktyce może spotkać się z odmiennym stanowiskiem i interpretacją tego samego stanu faktycznego.
  9. Konsultacja indywidualna zawiera indywidualną interpretację danego stanu faktycznego przez Usługodawcę. Usługodawca może poinformować Klienta o rozbieżnościach w doktrynie, orzecznictwie, praktyce, w zakresie interpretacji przepisów, odnoszących się do przedstawionego stanu faktycznego. praktyce i orzecznictwie co do interpretacji przepisów prawnych, prezentując na tym tle własny pogląd, z zastrzeżeniem, że możliwe jest spotkanie się w teorii, jak i w praktyce z poglądem odmiennym. Taki sposób przygotowania Porady nie może być podstawą reklamacji.
  10. Klient oświadcza, iż wiadomym mu jest, iż w sprawach podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, celem zyskania pewności prawidłowości rozwiązania, powinien wystąpić o interpretację indywidualną do właściwego organu podatkowego 
  11. Usługodawca nie gwarantuje skutecznego rozwiązania problemu, przedstawionego w stanie faktycznym, takiego, jakie byłoby zgodne z życzeniem Klienta. O ile będzie to możliwe, Usługodawca zaproponuje różne rozwiązania wskazanego problemu i wskaże to, które jego zdaniem może być najbardziej korzystne lub skuteczne.

§11 Licencja

  1. Kupujący zobowiązuje się do przestrzegania warunków niniejszej licencji.
  2. Kupujący ma prawo do korzystania z zakupionych Materiałów cyfrowych oraz przekazanych opinii i wzorów dokumentów, wyłącznie na użytek własny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Zabrania się odsprzedaży, dystrybucji, udostępniania nieodpłatnie Produktu lub danych do swojego Konta innym podmiotom.
  4. Niniejsza licencja nie obejmuje prawa do:
    – zwielokrotniania Produktu lub jego części,
    – wprowadzania jakichkolwiek zmian w całość lub część Produktu;
    – odpłatnego lub nieodpłatnego rozpowszechniania całości lub części produktu, bez względu na sposób i środki rozpowszechniania.

§12 Odstąpienie od umowy

  1. Użytkownik będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Użytkownik musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. W odniesieniu do Materiału cyfrowego: Jeśli w toku zakupu Materiału Cyfrowego Użytkownik wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci wybranego Materiału przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  3. W odniesieniu do Konsultacji prawnej indywidualnej: Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Użytkownikowi, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę (tj. przesłał Konsumentowi treść Porady, porozumiał się z nim za pośrednictwem urządzeń, służących do porozumiewania się na odległość). Niniejszym Usługodawca informuje Klienta, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę Konsument utraci prawo odstąpienia od umowy, a Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, wyraża zgodę na wykonanie w pełni usługi przez Usługodawcę przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.
  4. Zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który odstępuje od Umowy przed przesłaniem mu treści Porady lub zrealizowania jej za pośrednictwem urządzeń, służących do porozumiewania się na odległość, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Usługodawcę do chwili odstąpienia od umowy. W szczególności dotyczy to analizy stanu faktycznego, analizy dokumentów, orzecznictwa, dokonanych przez Usługodawcę. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wynagrodzenia.
  5. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który anuluje termin konsultacji później, niż na 72h przed jej planowanym rozpoczęciem lub usługa nie dochodzi do skutku z uwagi na barak kontaktu ze strony Klienta, ma obowiązek zapłaty ceny konsultacji pomniejszonej o 50%.
  6. Klient może skorzystać z formularza odstąpienia, udostępnionego, jako załącznik do niniejszego
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot zostanie dokonany w tej samej formie, jaka została użyta przez Klienta, celem uiszczenia opłaty.

§13 Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Materiał cyfrowy lub treść porady wolny od wad.
  2. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów lub samego procesu zakupowego.
  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, tj. kontakt@mamaprawniczka.pl
  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia tej reklamacji Usługodawcy. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail, który był wykorzystany do złożenia reklamacji.
  6. W przypadku przesłania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Klienta do uzupełnienia danych, pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia.
  7. Klient może skorzystać z formularza reklamacji, udostępnionego, jako załącznik do niniejszego Regulaminu.
  8. Usługodawca nie uwzględnia reklamacji, jeżeli:
    – w treści porady wyraźnie wskazał na istniejące rozbieżności w interpretacji przepisów i możliwość różnego ich stosowania;
    – w treści porady wskazał, iż niezbędne jest wystąpienie o interpretacje indywidualną do właściwych organów np. podatkowych;
    – porada jest niekorzystna dla Klienta, ale zgodna z aktualnymi przepisami prawa, praktyką i orzecznictwem,
    – inny prawnik wydał odmienną opinię w tym samym temacie.

§14 Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem http://mamaprawniczka.pl/polityka-prywatnosci/


§1
5 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z umową sprzedaży i/lub o dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Użytkownika produktu  lub konsultacji indywidualnej na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:
    – zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    – zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą
    – skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Użytkownik może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  4. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§16 Postanowienia końcowe

  1. W przypadku Klientów, będących jednocześnie Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumentów, przepisy niniejszego regulaminu nie uchybiają ich ochronie na podstawie przepisów szczególnych. 
  2. Sprzedawca zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w cenach Produktów, zmiany oferty Sklepu, wprowadzania i odwołania okresowych promocji, bez uszczerbku dla Klientów, którzy nabyli prawa na podstawie umów, zawartych przed dniem wprowadzenia zmian.
  3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w Regulaminie.
  4. 3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Użytkownika Umowy ze Sprzedawcą.
  5. Niniejszy regulamin obowiązuje od daty publikacji na stronie www.mamaprawniczka.pl
  6. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw.

Data zamieszczenia regulaminu na stronie 15 stycznia 2018
Data aktualizacji regulaminu 2 stycznia 2021.

 

Załączniki do regulaminu